+38 044 223 76 33
Give control
the amplitude
of success
Leaders needs for
innovation
Deliver
business growth
We create
relevant design
   Perfect the customer
       journey to gain
       advantage
Give control
the amplitude
of success
Multilayer = adaptability

WHY NOT GROUP
is the leading B2B

Наш 10-летний опыт и инновационная направленность дает ресурс для создания грамотных решений для развития и трансформаций компаний
Наша цель
создавать эффективные инструменты для развития бизнеса

We build and create business solutions with ideas that work. Our area of responsibility covers areas of marketing, business communications (both internal and external), branding and company image. We know your information is confidential and work on it to be highly related; we are able to listen, hear and work in accordance with the assigned task, and we realize that we work out a business tool on which the development of your company depends. Our capabilities are based on the extensive working experience with representatives of large and medium-sized business.

Наши возможности
базируются на большом опыте работы с представителями крупного и среднего бизнеса

Our portfolio and the reliable, long-term relationships with our customers since 2007 prove our effectiveness.

Наша особенность
действительно любим то, чем занимаемся, несмотря на спе- цифику данной деятельности

Our distinctive feature is that we really love what we do, despite the specifics of this activity: working patterns of hard deadlines with nervous tension, high rate of the human factor and clever footwork with dozens of opinions (and all this keeps us up). Another plus of the work and minus of "pain in the butt" is that we have experience in production. We know how to produce what we create, and we do it.

Основная задача
B2B маркетинга –
создавать инструменты
привлечения и удержания
клиентов.

Почему здесь не работают стратегии B2C: рынок bussiness to bussines более сложный, решения принимает целая вертикаль во главе с лидерами, основываясь на ряде факторов, а не один человек, который руководствуется своими субъективными потребностями.

Если сказать другими словами, то воронка продаж В2B имеет большее количество этапов, чем воронка продаж B2C, а именно: построение связей, убеждение, сотрудничество. Любые материалы, получаемые в предметном и электронном виде, начиная от первого контакта и до всех последующих, и есть ваша компания, части ее имиджа.

Именно поэтому так важно иметь границы и стратегию того, что вы делаете, и того, что получают в итоге ваши партнеры. Можно конечно пренебречь уникальностью, но тогда вы - такие как все, и тогда станет вопрос: а почему тогда должны выбрать именно вас? И если на этот вопрос вы ответили: "потому что мы делаем лучше, чем все", тогда давайте работать вместе над материалами для вашего бизнеса и приятно удивлять, завоевывая рынок красиво. Почему бы и нет?

Мы создаем
ключевые инструменты
для вашей результативности
и роста
Айдентика бренда и стандарты бренд-бук, включающие рекомендации производства
Годовые отчеты. Буклеты и презентации для продаж, партнеров, инвесторов
Профессиональный копирайтинг для WEB, PR и полиграфии
Промышленная и
постановочная фотосъемка
Как одна точка не дает понимания общей картины, так нет универсального решения всех задач.
Растите с нами
выделяя себя качеством.
Удобные, стильные сайты и продвижение
Сувенирная продукция
и печать
Кодексы этики, и другие инструменты для интеграции корпоративной культуры

Кейсы и работы

Our partners

In business, as in life, the main thing
is to build relationships in which you are understood,
and create an alliance that can work in unison..

Now closer to the case

The main task of B2B marketing is to create tools for attracting and retaining customers. Why B2C strategies do not work here: the bussiness to bussines market is more complex, the decisions are taken by a whole vertical led by leaders, based on a number of factors, rather than one person who is guided by his subjective needs. In other words, the B2B sales funnel has more stages than the B2C sales funnel, namely:

building links
belief
cooperation

Any materials received in the subject and electronic form, starting from the first contact and to all subsequent ones, is your company, parts of its image. That is why it is so important to have the boundaries and strategy of what you are doing and what your partners are getting as a result. You can certainly ignore the uniqueness, but then you are like everyone else, and then the question becomes: why then should you choose? And if you answered this question: "because we do better than everyone", then let's work together on materials for your business and pleasantly surprise, winning the market beautifully. Why not?

Always open for contact. Ready to advise and share experiences.
Your name*
Phone*
E-mail
Company
Comment